Applebatsfoto

Direktlänk till inlägg 5 februari 2014

Blogginlägg~

Av applebatsfoto - 5 februari 2014 16:45

Jag och min familj ska åka skidor på sportlovet alltså nästa vecka men det finns en hake•

 

Asså jag har åkt skidor sen jag var typ jätte liten och vi åker skidor varenda år, men i måndags så skadade jag mitt ben när jag dansade (jag dansar fyra gånger i veckan) och då kunde jag inte äns böja mitt ben och nu har jag varit hemma från skolan på tisdagen och idag alltså onsdag för att vila mitt ben/knä. Men nu kan jag i alla fall gå som vanligt typ... Men jag hoppas det blir bra tills nästa vecka.

Men jag tror jag kommer till skolan imon•

 

Men ni får ha det så bra så hörs vi i nästa inlägg•_•

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av applebatsfoto - 13 april 2014 19:51


 

Av applebatsfoto - 13 april 2014 19:43

Hejsan!   Nu är det äntligen påsklov!! Nu kan man sova länge och vara uppe sent wihhoooo:)   Typ på torsdag ska jag och min familj åka upp på landet och fora påsk, så mysigt;)   Jag har inte kunnat blogga på ganska länge för att jag har...

Av applebatsfoto - 30 mars 2014 10:45


   -E

Av applebatsfoto - 16 mars 2014 09:14

Sorry för att jag inte har bloggat på ett tag men har haft otroligt mycket att göra! Jag dansar tre gånger i veckan jag har mycket i skolan just nu men jag ska värkligen försöka att blogga mer<3   Asså våren har typ kommit nu (HAPPY)  Det bl...

Av applebatsfoto - 23 februari 2014 20:14


Idag kom mamma och pappa hem från köpenhamn! Dom hade köpt en jätte fin tröja till min storebror och en tjocktröja till mig från abercrombie & fitch!!!<3 Blev skit glad och är skit glad just nu!!!!<3 Här kommer bilden på tröja jag kommer ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards